A.b.A.h..A.h.M.a.D: Kitchen Cabinet Murah Part 1

Bukan nak menunjuk.. tp hope dpt membantu kwn2 sana.. benda dah buat 2 bulan lepas kot.. baru nak post.. sebenarnya, kami amik masa setahun nak survey pasal kitchen cabinet ni.. dgr je ada murah.. pi redah.. home deco.. perfect living dll.. semua pi survey.. tp kat sana tu bukan murah pon.. kwn2 jgn terpedaya dgn nafsu masing2.. kah kah.. buat kitchen ni kena teliti.. pasal banyak nak labor duit.. salah buat rugi.. buat x cun pon rugi.. klu buat pasal nak riak lg rugi... kah kah..
canila rupa kitchen aku mula2 aku masuk.. rupanya buruk, syiling pon xde lg.. tp xpe.. ada rezeki nanti aku transform jd gempak. kah kah.. angan2 kena ada
so.. setelah hantar lebih 10 quatation.. kami tekad buat ngan mamat ni.. nama dia jeff.. orgnya smart, kacak bergaya dan yg paling penting otak dia smart.. klu hensem tp otak tepu x guna gak kan.. kah kah
masa dia lukis ni aku sembang2 pon dia boleh layan.. bnyk gak soalan aku bg kat dia.. lebih 20 soalan kot.. kah kah.. saje test buat nakal.. bule silap ke x..
skali dah siap lukis jadi gini.. wow power mamat ni.. ingat jd mcm monalisa ke pe.. kah kah.. atas tu ada tulisan.. aku pon buat mcm smart.. mcm paham.. bwk blk rujuk blk x paham rupanya.. kah kah.. ukuran tu dlm pe.. mcm bukan pki unit S.I yg biasa aku blajar kat sekolah dulu.. kah kah..
aku x puas hati ngan lukisan tu.. pasal dah kompom, aku pi carik kedai dia.. sesat bagai.. ceruk mana kedai dia.. kah kah.. 
so dr grafik.. colour yg kitorg nak.. rupanya lebih kurang gini la. plan asal mmg nak buat hitam putih je.. selamat.. tp wife berjaya meyakinkan aku dgn letak colour ni plak.. aku ok jer.. klu aku mmg nak warna biru putih la.. tp mcm pelik plak wife kata.. aku x kisah.. janji dia masak.. pastu aku pi keje boleh bwk bekal.. kah kah 
so.. bila dah kompom, dia hantar la org buat wiring dulu.time org ni buat kebetulan aku ada.. so aku snap la.. jarang org wat keje aku ada kat umah.. aku ni jenis bg kepercayaan penuh.. percaya sgt la.. (sifat ni bahaya) kah kah.. tp masa plumbing buat aku xde.. x kisah la.. so far ok
masalah masa nak hack dinding ni.. umah aku xde tail utk tutup blk.. tp aku kata xpe.. ko cover line ngan simen je la.. mls nak pening kepala.. klu nak smart kena la tutup ngan tail gak.. 
gini la rupanya lepas dah siap org wiring buat.. lupa.. skali ngan table top.. tp time buat table top pon aku xde.. aku mcm biasa percaya jer.. yakin boleh.. malaysia boleh.. kah kah..
aku rasa xle panjang sgt, nanti aku boring, korang pon boring,, so layan dulu.. nantikan sambungan.

A.b.A.h..A.h.M.a.D: Kitchen Cabinet Murah Part 1
canila rupa kitchen aku mula2 aku masuk.. rupanya buruk, syiling pon xde lg.. tp xpe.. ada rezeki nanti aku transform jd gempak. kah kah.. angan2 kena ada

A.b.A.h..A.h.M.a.D: Kitchen Cabinet Murah Part 3..
Semenjak 2. 3 menjak ni ramai plak tanya.. aku buat kitchen cabinet katner.. ngan saper..

M.a.M.a...A.h.M.a.D: Kitchen Cabinet
Alhamadulillah Kitchen Cabinet dah pun siap..puas hati Mesti la kalau ada option yang lebih murah, M.a.M.aA.h.M.a.D Blogspot Theme Design by:

Abahahmad Kitchen Cabinet Murah Part 1 - Naskah Drama Terbaru
Abahahmad Kitchen Cabinet Murah Part 1. http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Cabinet Accent cabinets chests | wayfair, Buy accent

Harga Kitchen Cabinet Trends - Info Harga-Harga Terbaru
Info Harga Terbaru - Harga Kitchen Cabinet Trends, A.b.a.h..a.h.m.a.d: kitchen cabinet murah part 1, Canila rupa kitchen aku mula2 aku masuk.. rupanya buruk, syiling

Kitchen Cabinets at The Home Depot - Home Improvement Made ...
And since kitchen cabinet improvements are one of the most valuable investments you can make in your home,

Dunia Mrs. Pejan's: KITCHEN CABINET 3G MURAH & CANTIK
Jadi mesti ramai yang nak tahu dimana MP buat Kitchen Cabinet 3G yang murah & cantikkan? KUNCI RUMAH BARU: PART 1; VAKUM RUMAH BRAND HANABISHI murah;

D & M Custom Cabinets - Welcome
D & M Custom Cabinets is known for its quality and craftsmanship, Shown on the next few pages are some of the many different moldings and kitchen cabinet doors

Woodcraft Kitchen & Bath Cabinets - Base Cabinets
Full Height Door Cabinet: 12" Wide to 60" Wide Base Cabinets: B09 . 9"W X 34 1/2"H X 24"D No interior shelves Solid panel door. BT09. 9"W X 34 1/2"H X 24"D

Kitchen at Lowe's: Kitchen Cabinets, Faucets, Refrigerators
Shop at Lowe's for product for your kitchen. Find kitchen cabinets, From kitchen cabinets, cabinet hardware, Kitchen Remodeling; Kitchen Remodeling Part 1

Previous
Next Post »